czwartek, 28 lipca 2011

new booty

Hej,
dziś ponownie odwiedziłam kilka Second Handów i o to jedna z rzeczy, którą udało mi się kupić:





Strasznie, ale to strasznie mi się podoba. Już od dawna w swojej szafie nie miałam żadnej kamizelki. Kiedy moja koleżanka wyszukała dla mnie tą, od razu mi się spodobała a do tego kosztowała tylko 8 zł więc ani trochę się nie wahałam przed jej zakupem. :)
A Wy co o niej sądzicie?

a za oknem wciąż pochmurno... mży cały dzień... kiedy w końcu będzie słońce???

                                                                                                                           Marika

16 komentarzy:

  1. Świetna kamizelka i po prostu super na Tobie leży.:D
    Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna :) też ostatnio chodzę po second-handach :)
    to uzależnia ;)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje :)
    Zapraszam do obserwowania ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka jest wspaniała! Wygląda naprawdę nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wygląda na ciele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę:-). Kamizelka świetna! ja jakoś nie umiem odnaleźć się w sh...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna. Dodałam do obserwowanych, liczę, że Ty też mnie dodasz. Nowy post, zapraszam do mnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna kamizelka
    ile macie lat ?

    zapraszam do siebie

    http://joanna-palej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podajcie linka na facebooka

    chciałabym przeprowadzić z Wami wywiad

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jest ta kamizelka ! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kamizelka, fajnie zmienia zwykły t-shirt:)

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamizelka jet genialna ;)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, na pewno się odwdzięczymy. ;)